View Full Version : Well, im bored...
WNxRune
10-02-2003, 09:09 PM
Hey guys... lets make something here...
Ok, answer this... What bores you and what entertains you?
It wold be nice to know a bit more about you guys :razz:
Bores: English and spanish class
Entertainments: Reading a book about mithology.
CMON, please answer.... :P
Almuric
10-02-2003, 09:22 PM
Rune, why are you always bored??
And NWN is entertaining of course.
WNxRune
10-02-2003, 09:24 PM
ehh, I see you never get bored....
well, there is more to life than make a story... and I get lazy from time to time anyway :P
Almuric
10-02-2003, 09:27 PM
Well I forgot to mention something else that I really like......
BEER!! :beer: :beer: :beer:
Everyone have a tall one. :D
WNxBeowulf
10-05-2003, 08:57 AM
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Yeah, Al, i always listen to the boss. Beer was good
WNxThunderbolt
10-09-2003, 09:04 PM
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: makes me happy
makes me bored :chainsaw: :shoot: :insta:
did i mention this makes me happy???
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :whisky: :beer: :beer: :beer: :beer:
from now on, if i :cool: give me an ice cool :beer:
WNxRune
10-10-2003, 08:52 AM
... well al, you have succesfully brought a bunch of drunks in this site...
WNxIthron Eldin
10-10-2003, 08:53 AM
Holy crap!! Everyone's drinking beer except me!!
Bottoms up!!
:beer: with a :whisky: chaser...mmm.. :lol: :beer: :whisky: :beer: :beer:
Almuric
10-10-2003, 09:37 AM
Sorry Rune. You wanted a Pub. That's what people do there. :D
WNxRune
10-10-2003, 11:13 AM
ah ok... I guess I had this coming.. oh well, if you cant beat em... drink with em!
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
... damn!
edit: ok who locked this topic?